هتل کاسموس مسکو

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل کاسموس

مشخصات

هتل کاسموس مسکو
  • تعداد طبقات: ۲۵
  • تعداد اتاق: ۱۷۷۷

مشخصات تماس

Prospekt Mira, 150, Moskva, Russia, 129366

قوانین و امکانات

هتل کاسموس مسکو
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
دفتر خدمات مسافرتی
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

این هتل در سال ۱۹۷۹ ساخته شده و دارای ۱۷۷۷ اتاق در ۲۵ طبقه می باشد و در کنار مرکز نمایشگاه روسیه که با یک استخر شنا، مرکز تناسب اندام و خدماتی دیگر تجهیز شده است. ایستگاه متروی VDNKh در چهارصد متری آن است. اتاق های رنگارنگ هتل Cosmos دارای تمامی امکانات می باشد. ۱۱ اتاق و کافه در هتل کاسموس مسکو Moscow Cosmos Hotel وجود دارد. رستوران Planet Cosmos غذاهای روسی و اروپایی را ارائه می دهد و از طبقه ۲۵ام یک چشم انداز زیبایی از شهر را ارائه می دهد. یک صبحانه آمریکایی در رستوران Kalinka عرضه می شود. مهمانان همچنین می توانند از غذاهای مدیترانه ای در رستوران Il Gusto، و غذاهای چینی و کارائوکه در رستوران Hall لذت ببرید. در مرکز شهر مسکو  و در فاصله ۱۵ دقیقه ای از یک ایستگاه مترو واقه شده است. این هتل همچنین یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به پارک ها، گشت و گذار و پیاده روی شهرستان است. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل کاسماس مسکو Cosmos Hotel را به همراه فاصله‌ی آن با جاذبه های شهر مسکو، به شما معرفی کنیم.

مناطق عمومی با دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و استفاده از چای و قهوه مجهز شده است. این هتل ۳ ستاره دسترسی به مرکز کسب و کارقهوه خانه دارد و همچنین دارای امکانات برگزاری رویدادها با فضای کنفرانس و ۷ اتاق جلسه است. این هتل دوست داشتنی همچنین دارای کارکنان چند زبانه ، مغازه های هدیه، روزنامه ها است. پارکینگ اختصاصی با هزینه اضافی در دسترس است. خدمات نگهبانی ، امکانات خشکشویی و حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافی نیز از دیگر امکانات این هتل می باشد. حیوان خانگی در صورت درخواست مجاز است. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است.

هتل Cosmos در کنار آبگرم کامل و استخر سرپوشیده، دارای یک کافی شاپ / کافی نت و صبحانه بوفه ای رایگان است. یک بار / سالن در سایت است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی خلوت کنند. دسترسی سریع به اینترنت بی سیم رایگان است. این هتل دوست داشتنی نیز دارای یک مرکز تناسب اندام (هزینه اضافی)، باشگاه سلامت و یک کلوپ شبانه است.  علاوه بر این، خدمات زیبایی، استخر داخل سالن (تمام سال) (هزینه اضافی)،حمام ترکی(هزینه اضافی)، وان حمام و جکوزی (هزینه اضافی)، ماساژ (هزینه اضافی)، اسپا (هزینه اضافی)، سولاریوم (هزینه اضافی)، سونا (هزینه اضافی) از دیگر امکانات این هتل است.

 

رستوران هتل

رستوران آلینکا – alinka: رستوران بوفه ای هتل می باشد.
رستوران تراس – Terrace : این رستوران در خدمت صبحانه، ناهار و شام است. مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش نیز لذت ببرند که ۲۴ ساعته باز است.
رستوران گوستو- Il Gusto : این رستوران دنج برای ارائه ناهار و شام است.
رستوذان امپرس هال – Empress Hall : این رستوران به منظور سرو ناهار و شام است.
رستوران پیکولو دیابلو – Piccolo Diablo : این رستوران نیز جهت ارائه صبحانه، ناهار و شام می باشد که ۲۴ ساعته باز است.

در اتاق های هتل کاسماس مسکو اتاق ها به اینترنت وای فای دسترسی دارند. میز مطالعه، بخچال،تلفن و تلویزیون صفحه تخت در اتاق موجود است. تهویه مطبوع، فضا را دلچسب می کند و همچنین پرده های ضخیمی برای جلوگیری از ورود نور در مواقع دلخواه برای شما نصب گردیده است. سرویس حمام دارای ترکیب وان و دوش است و به صورت رایگان همه لوازم آرایشی-بهداشتی مورد نیازتان تهیه شده است. سشوار در صورت درخواست خدمت شما ارائه خواهد شد. روزانه، اتاق توسط خدمه تمیز می گردند. در صورت درخواست اتو و میز اتو برای شما آورده می شود.

  • اتاق دابل / تویین استاندارد:دارای مساحت ۲۴ متری است و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است.
  • اتاق دابل / تویین سوپریور:دارای مساحت ۲۴ متری است و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است. چشم انداز شهر را نیز دارد.
  • اتاق دابل / تویین بیزینس:دارای مساحت ۲۴ متری است و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است. چشم انداز شهر با دسترسی راحت به سالن اصلی را نیز دارد.
  • سویت:دارای مساحت ۴۵ متری است و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است. چشم انداز شهر را نیز دارد.
  • گراند سویت:دارای مساحت ۶۲ متری است و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است. چشم انداز شهر را نیز دارد.
  • گراند اگزکیوتیو:دارای مساحت ۶۱ متری است و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است. چشم انداز شهر با دسترسی راحت به سالن اصلی را نیز دارد.
  • آپارتمان یک خوابه:دارای مساحت ۷۵ متری است و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است. چشم انداز شهر را نیز دارد.
  • سالن نمایش بولشوی:حدودا ۲ کیلومتر تا این سالن نمایش فاصله دارید. پیاده، یک ساعت و ۴۰ دقیقه ای آن را می بینید و ۱۸ دقیقه نیاز به رانندگی دارد.
  • مرکز خرید جی یو ام:این فروشگاه تا شما ۷ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را ۲۸ دقیقه ای می رساند.
  • میدان سرخ۸ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۲۷ دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • کاخ کرملین:از شما ۱ کیلومتر دورتر است. با تاکسی تقریبا ۲۳ دقیقه راه خواهید بود و با مترو ۳۲ دقیقه‌ای به آنجا می رسید.
  • پارک زاریادیه:برای رسیدن به این پارک که حدودا ۸ کیلومتر تا شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید ۲۷ دقیقه طول می کشد.
  • خیابان آربات:این خیابان تا شما حدودا ۸ کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی ۲۵ دقیقه در راه خواهد بود.
  • استادیوم المپیک:این استادیوم از شما ۸ کیلومتر دورتر است که پیاده یک ساعت و با تاکسی ۱۰ دقیقه ای می رسید.
  • استادیوم لوژینکی :مسافت هتل تا این استادیوم، ۱۳.۲ کیلومتر می باشد. تاکسی شما را بعد از ۲۹ دقیقه خواهد رساند.
  • فرودگاه شرمتیوو مسکو:۵ کیلومتر با هتل متروپل مسکو فاصله دارد. اگر با تاکسی بخواهید به این فرودگاه بروید، حدودا ۴۰ دقیقه در راه خواهید بود. خطوط مختلفی از شبکه حمل و نقل عمومی به این فرودگاه می روند. می توانید ترکیب مترو و اتوبوس را انتخاب کنید که حدودا ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه طول می کشد.
  •